teisipäev, 2. veebruar 2016

Pikad ja veidi lõhemad püksid

Stenil olid  järsku kummuti sahtel pükstest tühi, kõik olid järsku väiksed. No oli ainult 2 paari dressipükse ...s.eda on ju ühe 5 aastase poisi kohta vähe ....eksole :)  Niisiis otsustasin et õmblen ise , kuna ma ju   kangaid ka juba   muretsenud olin  siis  päris kindlasti ma  poes vaatasin   valmis pükstest mööda. Otsisin oma 'Ottobre' ajakirjad läbi ja nuputasin siis et, mis lõikega nüüd pükse  teha  ja otsustasin teha  pikad püksid täitsa tavalise  lõike järgi, küljel on  taskud  ka.  Need  helesinised  lühemad püksid  tegin sama  põhilõikega  mis pikad  helesinised aga muutsid taskuid ja no muidugi pikust  sest,  kangast lihtsalt ei jagunud. Ja muidugi ei leidu kunagi mulle sobivat soonikut meie kaubanduses aga õnneks http://noobijutud.ee/ pääestis  mu  olukorra ja ma sain omale  sobiva musta sooniku. Tänud !

Need hallid  oranzide põlvepaikadega  tegin  teise lõike järgi....aga no need veidi kummaliselt hoiavad jalas... nagu  kott . See sellise  sirge lõikega pepu juurest ja eest, sellepärast siis aga noh nüüd  juba paneb  jalga küll ja on nõus lasteaeda ka minema . Dressiriie ise on muidu  väga mõnna seest  pehme  ja puha :D





















                                                                                           






 























Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar