neljapäev, 8. august 2013

Tutika masina esimene riideese peagi sündivale titale

Saan täna veidi keku-keku teha :) Lohistasin Käsitööaidast õmblusmasina koju ja olen nüüd teda veidi katsetanud. Esimeseks tööks sai ühele septembris  sündivale titale jakike. Masin  tundub  kohe päris mõnus , eelmise masinaga võrrelda ikka ei anna, võimalusi on sellel ikka kuhjaga ja usun, et ma sellest  niipea välja ei kasva. Panengi oma uuest masinast pildi siis ka:D

Jakikese lõige on Ottobre ajakirjast , mulle väga meeldivad need ajakirjad. Seal on väga armsaid ja ilusaid asju lastele. Kangavarud on pärit Kangadzunglist ja voodrikangas Abakhanist  kaalukastist. Vaja on veel trukke ehk saan ka need lähiajal.









2 kommentaari:

  1. Õnnitlen! See on väga hea ost. Soovin teile rõõmsaid ja töökaid ;) päevi koos.
    Sa oled väga tubli. Juba jakike ka valmis. Mina käisin oma "kosmoselaeva" ( selliseks ristis mu mees masina) ümber ikka tükk aega, käsi värises ja juhend oli töölaual. :)

    Jakike on väga armas. Trukkide osas julgen soovitada Ally30 Isetegijast. Sain tema käest ilusad trukid, matriitsid truki löömiseks ja blogisse pani ta piltõpetuse kuidas kõike kasutada.:)

    VastaKustuta
  2. Tänud, uurin asja kindlasti, enne septebri keskpaika vaja ikka trukid ette saada :D

    VastaKustuta